Gå til innhold

Skal ha ny supermobil, Hjelp og velge..


Anbefalte innlegg

Hallais.

 

Skal da ha ny mobiltelefon, og jeg klarer rett og slett ikke velge, det er altfor vanskelig!

 

Det er så mye bra og nytt og jeg vet lissom ikke hva jeg skal bestemme meg for..

 

La oss si at peng ikke er ett problem, og jeg har falt litt for denne "Samsung Omnia HD" telefonen..

 

-Er det noe som kan anbefales til rundt ca samme prisen eller mindre/mer som er bedre (dere kanskje tror vil passe meg bedre?)

 

Jeg liker/elsker og se film, høre på musikk, spille spill, bruke cool/funapps, youtube!, facebook o.s.v, ta bilder og filme.. =)

 

Har dere noen anbefalinger? ;)

Nesten samme om jeg tar Sony Ericsson, Samsung, Nokia eller HTC o.s.v egentlig.. Bare jeg blir fornøyd lissom..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, Omnia HD er nok den telefonen du leter etter. Selv venter jeg på Omnia II som kommer i sep./okt. (er allrede i salg i f.eks Singapore). Omnia II er hakket bedre på specs enn Omnia HD (ikke på alt), og personlig synes jeg den er mye finere designmessig, og ikke fullt så klumpete som HD. Men det er jo en smakssak...Nå er Omnia II WM, mens Omnia HD Symbian, så det er også noe som må tas i betraktning.

Lenke til kommentar
Tja, Omnia HD er nok den telefonen du leter etter. Selv venter jeg på Omnia II som kommer i sep./okt. (er allrede i salg i f.eks Singapore). Omnia II er hakket bedre på specs enn Omnia HD (ikke på alt), og personlig synes jeg den er mye finere designmessig, og ikke fullt så klumpete som HD. en det er jo en smakssak...Nå er Omnia II WM, mens Omnia HD Symbian, så det er også noe som må tas i betraktning.
Kunne du gitt link + bilder av denne omnia hd 2 saa jeg kan lese mer om den.. Jeg er meget interessert i og ha det aller beste.. Hvis denne omnia 2 hd virkerlig er bedre da..

 

Er det den som heter i8000 ellernoe?

 

edit: Sammadet.. Jeg likte omnia 2, men den har 5 megapixel kamera da og ikke hd opptaking.. Den har bedre skjerm, men ikke like ram minne som Omnia HD da..

 

Tror kanskje jeg skal gaa for denne omnia HD..

Endret av Plizket
Lenke til kommentar
edit: Sammadet.. Jeg likte omnia 2, men den har 5 megapixel kamera da og ikke hd opptaking.. Den har bedre skjerm, men ikke like ram minne som Omnia HD da..

 

Tror kanskje jeg skal gaa for denne omnia HD..

 

Ja, skal du ha noe av det beste kjapt, er Omnia HD antagelig den du leter etter.

Det er forskjeller på de to, ene er bedre enn den andre på visse områder og vice versa.

 

Omnia II (i8000) har raskere cpu (800v600), RAM'en trodde jeg var lik (?), og når det gjelder kamera kan det jo godt hende at 5mpx gir bedre bilder enn 8mpx...det er ikke antall mpx som avgjør det. Men klart, skal man printe ut bilder i salongbordstørrelse, ville jeg gått for 8mpx :D

Forøvrig har ikke Omnia HD noe med Omnia serien å gjøre, bortsett fra navnelikhet.

Lenke til kommentar
Vil anbefale deg Sony Ericsson Xperia X1

Nee likte ikke helt den.. Den hadde bra layout og OS og saant.. Men tror nok jeg skal gaa for en Omnia HD, fordi det er den som vil gjore meg mest glad.. Med mindre noe annet utrolig bra dukker opp da..

 

Mange har anbefalt meg Apple Iphone o.s.v da men.. =|

Lenke til kommentar
Alt kommer an på hva du selv liker egentlig.

Du kan jo sjekke ut HTC Hero også (Android OS).

Men Omnia HD virker veldig lovende som sagt mange ganger før.

Ellers kan du sjekke ut "Rykter og nykomlinger" forumet, der er det meste av nye telefoner som er verdt å sjekke ut:)

Eller revurdere Iphone 3GS.. Saa den i butikken her nede i Polen (er paa shoppingtur serru) Og den var jo bare helt najs.. =P

 

Edit: Jaok skal skjekke ut tipset ditt.. Takkz =)

Endret av Plizket
Lenke til kommentar
Hva med Sony Ericsson sin nye Satio når den kommer ut? Eller "rachel"?

Joa sony ericsson satio var nok den jeg likte best.. Helt til jeg fant ut at den ikke har noe med HD og gjore..

 

Noen som har specsa paa denne mobilen btw.. Jeg finner ikke noen steder.. Vel nevermind, jeg finner det for eller siden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...