Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 (endret) Hallo. Var på en fest for 2 dager siden og var en del som røyket hasj. Uansett, jeg skal i militæret om 8 dager og har fått sykt noia for at det skal slå ut, da militæret er viktig for meg. Kan ikke se for meg at den kan slå noe serlig ut, men bare lurer? Jeg kan jo ikke noe for at folk røyker i samme rom som jeg er i. Takker til svar. Endret 3. august 2009 av Slettet-INkUtP
Spirre Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 vel, dersom folk røyker hasj i samme rom som deg, og du ikke liker det, så er det jo bare å rusle vekk. ingen som sier at du må være der. ut over det så kan du bare stikke på ditt lokale legesenter å ta en pisseprøve for å se om du slår ut.
isaac elric Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 nei det kan ikke slå ut på tester. det er en vanlig unnskyldning for folk som har røyka selv om de egentlig ikke skulle gjøre det.
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 3. august 2009 Skrevet 3. august 2009 Lol, jeg skal vel ikke isolere meg helt bare fordi jeg skal i militæret heller. Hvis man er uheldig så står det en fyr på gata å blåser inn i ansiktet ditt. Som sagt, har liten tro på det, men man vet aldri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå