Hooper1004 Skrevet 30. juli 2009 Skrevet 30. juli 2009 (endret) hei, jeg hadde selv et problem med og bruke Asi Loader og GTA 4 Player Selector og det finnes så å si ingen veiledning for dette problemet... Hvordan bruke Asi Loader: hvis du bruker samme Asi Loader som meg (Aleksander's Loader) virker på v1.0.4.0 og lavere! bare flytt fila "dsound.dll" til Gta dir. (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA IV) (D:\Program Files\Rockstar Games\GTA IV) Hvordan bruke Player Selector v.1.3: ladt ned denne og flytt filen "PlayerSelector.asi" til GTA dir. (C:\Program Files\Rockstar Games\GTA IV) (D:\Program Files\Rockstar Games\GTA IV) NB! Kan IKKE forandre spilleren på gata MÅ gjøres i SAFE HOUSE! hvis ikke krasjer spillet! Håper noen får bruk for denne veivisingen! MVH Hooper =) Takk til C06alt og Alexander Blade! Endret 30. juli 2009 av Hooper1004
Hooper1004 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Skrevet 31. juli 2009 BTW her er noen av de tastene jeg husker: for å velge en figur: trykk 2 ganger på Num * velge hodeplagg trykk Num 4 til du finner en du liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå