melvh Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Hei Hvilket OS bør jeg velge til min pc; E8400, 275 gtx og 4 GB ram Har mulighet til disse programvarene: Windows Xp Pro 32 bit Windows Vista 64 bit Windows 7 RC 64 bit Har prøvd Windows 7 RC 64 bit på min laptop og er fornøyd med hvordan det fungerer, dog noen små bugs og litt dårligere kvalitet i VLC på avi, wmv, mkv etc. Har lest noen tester og mange anbefaller Windows 7 til spilling. Hvordan er det da med mkv hd content som skal spilles av i Media player classic med diverse codec til? Spill som skal spilles: Gta 4, Bionic Commando, Crysis, Call of Duty 4 og flere spill. Så... skal jeg installere Win Xp, Vista eller Win 7? Windows 7 skal kjøpes når det kommer ut
Star Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Hadde uten tvil benyttet 7. XP hadde vært en kandidat dersom det var 64bit ( og du hadde hatt mulighet til å nyttegjøre alle 4gb med ram ) 7 knuser jo Vista på de fleste punkter, og de siste versjonene er såpass stabile at jeg uten tvil ville valgt 7.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå