Ursa Skrevet 29. juli 2009 Skrevet 29. juli 2009 Heisann! Jeg har en stasjonær PC som jeg bruker sammen med min 42" LCD-TV (populært kalt en HTPC). Løsninga funker ypperlig, men jeg har lyst at tekststørrelsen når jeg surfer med Google Chrome er standard på ca 150%. Slik det er nå, må jeg trykke "ctrl" og scrolle med musa for hver nye fane jeg åpner (og med min fanebruk er det like før rullehjul-fingern ramler av ) Jeg har prøvd å sette opp DPIen i Vista, men jeg har aldri blitt komfortabel med den løsninga, i og med at mange av programmmene mine vises helt feil da. Dersom det ikke funker i Chrome, finnes det da i noen andre nettlesere? På forhånd takk for hjelpen!
Ursa Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Skrevet 29. juli 2009 (endret) Hmmm fant faktisk svar nesten umiddelbart :S her står det... virker å funke fint.... skal si fra om det ikke gjør det http://www.google.com/support/chrome/bin/a...py?answer=95416 edit: ved nærmere testing syns jeg ikke resultatet er så fint lengre. Metoden øker kun skriftstørrelse, mens jeg ønsker å forstørre hele siden, akkurat som når man klikker CTRL og + bare på en mer permanent basis. Endret 29. juli 2009 av Ursa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå