Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker jenter om det å bli sammen med en gutt som er jomfru?


Gjest G20

Anbefalte innlegg

I helga kom jeg til å diskutere med et par kamerater, som alle er jomfruer. Om de eventuelt kunne bruke dette som en fordel eller om det rett og slett er en ulempe, eller ikke betyr en ting.

Ting vi tenkte oss fram til var blant annet:

 

- Jenta kan tro du har hatt problemer med å få deg noe. (litt turn-off?)

- Jenta kan tro du venter på den spesielle. (altså blir hun den spesielle, men da må du legge det fram slik også)

- kanskje jenta liker tanken på å være guttens første?

- De bryr seg ikke om det?

- De tenker du har null erfaring. (du blir kjedelig)

- Jenta kan se det som en gyllen mulighet til å trene opp gutten akkurat slik hun vil ha ham. (da blir det jo positivt?)

 

Så folkens, hva er deres meninger? Spesielt forumjentene burde vel kunne svare bra på dette? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel, det kommer helt ann på hvike type jenter dere spør/ er ute etter. men jeg tror flertallet enten ikke bryr seg, eller synes det bare er et pluss. overraskende hvor mange jenter som egentlig er romantikere, og mistenker at det gjelder de fleste forumjentene :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_*

Jeg ser ikke på det som noe negativt. Heller omvendt. Som du sier, vi kan trene opp gutten til å gjøre hva vi vil, og tror vi begrenser oss mye mindre med en som er jomfru enn med en som har hatt sex før. Så tror vi slipper oss mer løs og virkelig nyter det med en som ikke er så erfaren som andre kanskje er. Men det betyr absolutt ikke at de er noe dårligere eller værre med å komme eller noe! :)

Lenke til kommentar
- Jenta kan tro du har hatt problemer med å få deg noe. (litt turn-off?)

- Jenta kan tro du venter på den spesielle. (altså blir hun den spesielle, men da må du legge det fram slik også)

- kanskje jenta liker tanken på å være guttens første?

- De bryr seg ikke om det?

- De tenker du har null erfaring. (du blir kjedelig)

- Jenta kan se det som en gyllen mulighet til å trene opp gutten akkurat slik hun vil ha ham. (da blir det jo positivt?)

 

Har ikke fått inntrykk av at mange jenter tenker i retning av det du nevner først (og som nr. 5) der.. med mindre gutten viser usikkerhet i forhold til fysiske tilnærmelser er det ikke turn-off. Tipper flere tenker i retning av nr 2, at gutten ikke hopper på det første/de fleste han finner. :)

 

"Håpløse romantikere" tenker kanskje at hun da blir spesiell for gutten, og liker tanken av å være den første han velger å ha sex med. :love:

 

På den annen side har du oss som liker at gutten har erfaring, og veit hvilke knapper han skal trykke på ;) Å "trene opp" gutten til å gjøre det som er best for oss, er noe vi gjerne gjør uavhengig av hvor mange han har vært med før (da helst gjennom kommunikasjon/tilbakemelding, heller enn godbiter og klapp på hodet) :thumbup:

 

ønsker meg en type som ikke har hatt seg noe før , slipper så mange bekymringer da (:

Med bekymringer mener du kjønssykdommer eller ekskjærester/sammenligning?

Endret av frk_1337
Lenke til kommentar
I helga kom jeg til å diskutere med et par kamerater, som alle er jomfruer. Om de eventuelt kunne bruke dette som en fordel eller om det rett og slett er en ulempe, eller ikke betyr en ting.

Ting vi tenkte oss fram til var blant annet:

 

- Jenta kan tro du har hatt problemer med å få deg noe. (litt turn-off?)

- Jenta kan tro du venter på den spesielle. (altså blir hun den spesielle, men da må du legge det fram slik også)

- kanskje jenta liker tanken på å være guttens første?

- De bryr seg ikke om det?

- De tenker du har null erfaring. (du blir kjedelig)

- Jenta kan se det som en gyllen mulighet til å trene opp gutten akkurat slik hun vil ha ham. (da blir det jo positivt?)

 

Så folkens, hva er deres meninger? Spesielt forumjentene burde vel kunne svare bra på dette? :)

 

positivt at det er noen som tenker som meg også :D

Lenke til kommentar

Jeg tror at det ikke spiller noen rolle for ei jente om du er jomfru eller ikke. Det som der i mot spiller noen rolle er om du er usikker og flau rundt emnet. En jomfru med selvtillit er mer tiltrekkende og attraktiv enn en usikker ikke-jomfru. :)

 

Ellers skal jeg ikke si så mye mer etter som jentene i denne tråden har fått sagt det meste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...