Gå til innhold

Noen som kan gi meg en save på GTA4(PC), rundt 25%

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har jeg formatert datan og lagt inn vista, hadde win7, men hadde problemer etter jeg kom til rundt 25 prosent.

Og etter jeg har formatert har jeg mistet filen min (trodde windows-live tok vare på den) så da lurte jeg på om noen kunne sende meg en fil, som nedlasting ellernoe hvis det går ann på 24-26 prosent :)

takk :D

##Mod-edit: endret emnetittel##

Endret av Camrot
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Og etter jeg har formatert har jeg mistet filen min (trodde windows-live tok vare på den) så da lurte jeg på om noen kunne sende meg en fil
Du vil ha noen andres Save-fil ?

Endret: Og hvorfor skulle Windows live ha noe som helst med GTA og gjøre ?

Endret av k-orm
Skrevet

Ja, jeg vil ha en save-fil på rundt 25 prosent ;)

Siden du må være innlogget på Windows-live for og lagre spillet, som jeg forstår...

Skrevet
Siden du må være innlogget på Windows-live for og lagre spillet, som jeg forstår...
Skjønner ikke hvorfor det skulle være noen kopling mellom GTA og Live i det hele tatt. De fleste (alle ?) andre spill har egen nettverksordning.
Skrevet

Skal huske det neste gang camrot :)

ja, det er litt rart.

Men er det noen her som vil dele en save med meg på rundt 25 prosent? ;)

Vil ikke starte på nytt, igjen..:p

Gjest Slettet+89234341
Skrevet

kanskje dere skulle slutte å kverrulere på det og gi fyren den sabla fila? :p

Skrevet
Ja, jeg vil ha en save-fil på rundt 25 prosent ;)

Hva heter missionet du var på?

Skrevet (endret)

hadde akkurat møtt han ene fyren som jobbet i politiet, har gjort 2 oppdrag hos han, samtidig som jeg har akkurat hatt et bil løp med Brucie. Han som jobbet i politiet var det et oppdrag jeg skulle på møte sjefen i et firma, så jeg måtte kjøpe meg dress, siden jeg skulle få jobb som advokat hos han, men jeg drepte han, og flyktet fra stedet, men noen dokumenter.

Skal hente dop i et hus, for en dame på det oppdraget nå.

Som jeg var på ;)

oppdrag 36, kan det stemme?

Håper det hjalp :)

Endret av Xwuzi
Skrevet (endret)
hadde akkurat møtt han ene fyren som jobbet i politiet, har gjort 2 oppdrag hos han, samtidig som jeg har akkurat hatt et bil løp med Brucie. Han som jobbet i politiet var det et oppdrag jeg skulle på møte sjefen i et firma, så jeg måtte kjøpe meg dress, siden jeg skulle få jobb som advokat hos han, men jeg drepte han, og flyktet fra stedet, men noen dokumenter.

Skal hente dop i et hus, for en dame på det oppdraget nå.

Som jeg var på ;)

oppdrag 36, kan det stemme?

Håper det hjalp :)

jeg er kommet en del lengere... men du kan få den likevel :p men kan ikke sende via PM...

så må kansje få e-mailadressen :p

nettopp gjort et oppdrag for en kar som heter Jimmy...

Endret av Hooper1004
Skrevet

Okei :)

Er det ikke sånn at man kan gå tilbake på fil rapportene? under Menyen inne på spillet? på Game, load game..? ;)

Da får du frem tidligere oppdrag osv.

Men takk!:)

send meg en meld innpå her, du som kan det ;)

Skrevet
Okei :)

Er det ikke sånn at man kan gå tilbake på fil rapportene? under Menyen inne på spillet? på Game, load game..? ;)

Da får du frem tidligere oppdrag osv.

Men takk!:)

send meg en meld innpå her, du som kan det ;)

ok, men du må nesten bare spille fra der jeg er... kan ikke gå tilbake i spillet :p

men jeg skal sende det nå :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...