ophylicious Skrevet 26. juli 2009 Skrevet 26. juli 2009 Hepp! Topicen sier i grunn det meste. Jeg vil gjerne gjøre om DTS sporet på HD-filmene om til AC3. Siden jeg ikke orker å google alt for mye spør jeg heller her på forumet. Trenger et enkelt program som gjør dette uten alt for mye stress. Gjerne kom med en kjapp tutorial på hvordan jeg gjør dette. Hvis det ikke allerede likker ute. Vet ikke helt om jeg posta dette i riktig forum, men pytt sann. Satser på det. Ja, det finnes helt sikkert tråden som omhandler akkurat det samme, men kom igjen. Orker ikke å bruke lang tid på søke gjennom forumet.
ophylicious Skrevet 27. juli 2009 Forfatter Skrevet 27. juli 2009 Er dette virkelig en såpass vanskelig prosess eller har jeg bare postet i feil forum? Burde jeg kanskje velge et annet forum? Setter stor pris på svar
ophylicious Skrevet 29. juli 2009 Forfatter Skrevet 29. juli 2009 Da kan denne tråden stenges/slettes. Jeg har funnet ut hvordan jeg gjør.
mago Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 (endret) Super gjorde jobben kjapt og enkelt SUPER © does for FREE what other encoders CAN'T do for money. http://www.erightsoft.com/home.html Endret 5. august 2009 av mago
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå