Gå til innhold

Bra ABIT IC7? Har bestilt den


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IC7 Er det samme kortet minus Intel Gigabit lan og en ekstra SATA kontroller.

 

Kan forøvrig anbefale kombinasjonen IC7/G med P4C800 prosessor, corsair PC 3500c2. Jeg kjører dette på 3.3 GHz med V-core 1,525 og 442 DDR stabilt med standard luft kjøling.

Den kjører også 3,4GHz med V-core på 1.6v 3:2 devider på minne da får jeg DDR 389 (Så vidt jeg husker) problemet da er at prosessor blir for varm med standard kjøler. Tempen fyker op i 75 grader. og Pc'n rebooter fordi hovedkorteter satt opp til dette. Men det gir fenomenal ytelse jeg kan kjøre 3-spill i korte perioder (Q3 fastest 445 bilder i sek)

 

EBC

Lenke til kommentar
IC7 Er det samme kortet minus Intel Gigabit lan og en ekstra SATA kontroller.

 

Kan forøvrig anbefale kombinasjonen IC7/G med P4C800 prosessor, corsair PC 3500c2. Jeg kjører dette på 3.3 GHz med V-core 1,525 og 442 DDR stabilt med standard luft kjøling.

Den kjører også 3,4GHz med V-core på 1.6v 3:2 devider på minne da får jeg DDR 389 (Så vidt jeg husker) problemet da er at prosessor blir for varm med standard kjøler. Tempen fyker op i 75 grader. og Pc'n rebooter fordi hovedkorteter satt opp til dette. Men det gir fenomenal ytelse jeg kan kjøre 3-spill i korte perioder (Q3 fastest 445 bilder i sek)

 

EBC

Klarer du å kjøre RAM'en på 2-2-2-6 i denne hastigheten, eller må du ned til 2-3-3-7 ?

Lenke til kommentar
IC7 Er det samme kortet minus Intel Gigabit lan og en ekstra SATA kontroller.

 

Kan forøvrig anbefale kombinasjonen IC7/G med P4C800 prosessor' date=' corsair PC 3500c2. Jeg kjører dette på 3.3 GHz med V-core 1,525 og 442 DDR stabilt med standard luft kjøling.

Den kjører også 3,4GHz med V-core på 1.6v 3:2 devider på minne da får jeg DDR 389 (Så vidt jeg husker) problemet da er at prosessor blir for varm med standard kjøler. Tempen fyker op i 75 grader. og Pc'n rebooter fordi hovedkorteter satt opp til dette. Men det gir fenomenal ytelse jeg kan kjøre 3-spill i korte perioder (Q3 fastest 445 bilder i sek)

 

EBC[/quote']

 

Litt overklokking er alltid (?) spennende å lese om, - men jeg fikke ikke med meg hvilken prosessor som ble overklokket ... :roll:

 

Vel, - reviderer posten nå og antar det var en P4-3,0/800. :roll:

Lenke til kommentar

Collapse Generation

Klarer du å kjøre RAM'en på 2-2-2-6 i denne hastigheten, eller må du ned til 2-3-3-7 ?

 

Jeg har ikke prøvd 2-2-2-6 når jeg kjører 3,32 Kjører "BY SPD" som er 2,3,3,7.

 

 

Litt overklokking er alltid (?) spennende å lese om, - men jeg fikke ikke med meg hvilken prosessor som ble overklokket ...

 

Vel, - reviderer posten nå og antar det var en P4-3,0/800.

Beklager, jeg glemte visst og oppgi opprinnelig prosessorhastighet. 2,4/800 (Det er derfor jeg skryter) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...