_powerade_ Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 (endret) Hei, Lurer på hvordan jeg kommer meg til de to rørene i Valley of Bowser (se bildet). Altså hvilket brett snarveien ligger i... Oppdatering: Fant snarveien... eller rettere sagt, kjærringa fant den Men hva er egentlig forskjellen på "gule" og "røde" brett??? Endret 25. juli 2009 av _powerade_
Morfeo Skrevet 5. august 2009 Skrevet 5. august 2009 De gule har bare en utgang, mens de røde har ihvertfall to Genialt spill dette her
_powerade_ Skrevet 11. august 2009 Forfatter Skrevet 11. august 2009 (endret) Ok, takk:) Ja, jeg greier nesten ikke å bestemme meg for hva som er best, Super Mario World eller Super Mario Galaxy... Men jeg tror jeg må holde en ekstra knapp på Galaxy... Menmen - har klart 92 brett nå, skal vel være 96 totalt(??), men greier ikke å finne de siste ... Edit: Typo Endret 11. august 2009 av _powerade_
Gnurpen Skrevet 12. august 2009 Skrevet 12. august 2009 Regner med at det er noen exit'er på spøkelseshusbrettene som du ikke har gått igjennom. Pleier å være flere exit'er på de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå