SnoopyBoy Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Hei Jeg forsøkte å bytte HDD i min Lenovo T500 til en Intel X25 SSD-disc. Etter installasjonen finner ikke maskinen.. Trådløse kort, Ethernet LAN osv, det var XP på den før jeg byttet HDD, installerte fullversjon Vista Home Premium etterpå. Om noen kan hjelpe meg med dette er jeg særdeles takknemlig Evt kan jeg mailes på [email protected]
FlinkeFreddy Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Kanskje ikke vista finner driverne ? last dem ned.. sjekk i enhetsbehandling om den finner dem men ikke klarer å legge inn...
SnoopyBoy Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Skrevet 24. juli 2009 Kanskje ikke vista finner driverne ? last dem ned.. sjekk i enhetsbehandling om den finner dem men ikke klarer å legge inn... Vista finner ikke MASKINVAREN , driverne finner den heller ikke, selv om jeg setter i CDen Så jeg kommer ikke på nettet, får ikke kjørt noe Kjipt, satt i gamle HDD imens, men den er på 5400 omdr. , min Asus 1000HE føles jo raskere !
FlinkeFreddy Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Kan jo prøve å oppdatere bios ? Har ikke noe bra svar, annet enn at du bør legge ut maskinvare til ekspertene våkner i morra. Da får du sikkert bedre svar. Tenker på å kjøpe ssd selv, så legg ut løsningen når du fikser det. Lykke til !
hishadow Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 (endret) Funket fint for en T500 jeg hadde når jeg brukte recovery dvdene. Hvis du brukte en ordinær Vista installasjoncd, så må du sikkert installere en bråte med ekstra drivere fra Lenovo. For å få en full liste over drivere du trenger kan du skrive inn model-nummer her. Prøv å start med "Windows install supplements" driveren som inneholder chipset driverene. Kopier alt av drivere til en dvd. Hvis den ikke leser dvd plater, må du ta med disken og sette den i en ordinær pc med sata og kopiere over alle drivere manuelt. Endret 25. juli 2009 av hishadow
SnoopyBoy Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Skrevet 25. juli 2009 Funket fint for en T500 jeg hadde når jeg brukte recovery dvdene. Hvis du brukte en ordinær Vista installasjoncd, så må du sikkert installere en bråte med ekstra drivere fra Lenovo. For å få en full liste over drivere du trenger kan du skrive inn model-nummer her. Prøv å start med "Windows install supplements" driveren som inneholder chipset driverene. Kopier alt av drivere til en dvd. Hvis den ikke leser dvd plater, må du ta med disken og sette den i en ordinær pc med sata og kopiere over alle drivere manuelt. YES ! Dette funka, driverpakken Install supplements fra Lenovo sine sider Man får altså jobbe litt mer om man ikke vil bruke de programmene som følger med Denne maskinen ble nå helt super Jeg har 2082-52G -modellen, en enkel modell, P8600 , men 3G-funksjonen kombinert med ThinkPad kvaliteten er et must for meg. Supermye tusen takk for hjelpen LØST
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå