Lex123 Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Hei, jeg må kjøpe ny lader til en "LG E500 G.APCCV". Lurer på hvor jeg kan få tak i det?
PerB Skrevet 24. juli 2009 Skrevet 24. juli 2009 Originallader: Samme sted du kjøpte maskinen. Uoriginal: Blandt annet hos Clas Ohlsen (som har universallader - husk riktig plassering av pluss og minus samt volt).
Lex123 Skrevet 24. juli 2009 Forfatter Skrevet 24. juli 2009 Originallader: Samme sted du kjøpte maskinen.Uoriginal: Blandt annet hos Clas Ohlsen (som har universallader - husk riktig plassering av pluss og minus samt volt). Elkjøp hadde ikke noen LG ladere (ikke da jeg var der i vert fall). Noen som vet hvordan pluss/minus og volt greiene er på E500?
PerB Skrevet 25. juli 2009 Skrevet 25. juli 2009 Elkjøp hadde ikke noen LG ladere (ikke da jeg var der i vert fall). De må bestille fra importør. denne type ting pleier aldri være hyllevare. Noen som vet hvordan pluss/minus og volt greiene er på E500? Se om det står noe på en klebelapp under maskinen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå