Gå til innhold

Lyd i premiere!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å lager en film med adobe premiere 6.0, og så fant jeg ut at det ikke var så lurt å legge inn mp3 filer i prosjektet. Funker det bedre med wav filer? Vet dere i så tildfelle om noen programmer som ENKELT konverterer mp3 om til wav?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Driver å lager en film med adobe premiere 6.0, og så fant jeg ut at det ikke var så lurt å legge inn mp3 filer i prosjektet. Funker det bedre med wav filer? Vet dere i så tildfelle om noen programmer som ENKELT konverterer mp3 om til wav?

winamp gjør det for deg, velg out-plugin til wavewriter eller noe sånt, så trykk play og du får spørsmål om å lagre.

Skrevet

Fant en fix for dette som fikser prosjektfila i Premiere . Det er visst et kjent problem. Er ikke sikker på hvor jeg fant den, men send meg en mail, så skal jeg sende den over. Den er ikke større en 91Kb. Bruker den, og det funker kjempebra.

Mvh

Gautis

[email protected]

Skrevet

winamp gjør det for deg, velg out-plugin til wavewriter eller noe sånt, så trykk play og du får spørsmål om å lagre.

Prøvde det med Winamp, men d ville ikke funke. Tar gjerne i mot flere forslag!

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...