Gå til innhold

Ny telefon! Aino, Satio eller iPhone?


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Jeg er ute etter en ny telefon, da min gamle k800i begynner å bli utdatert. Jeg er svært glad i Sony-Ericsson, og vil ikke gå over til noe annet merke med det første. Med unntak av Apple, da jeg har en iPod Touch fra før av.

 

Jeg har sett at SE snart lanserer noen nye telefoner, blant annet Satio og Aino.

 

Begge virker knallflotte, og jeg klarer faktisk ikke å velge ut en av dem. I tillegg er jeg litt interessert i iPhone.

 

Kan noen av dere hjelpe meg å velge? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer veldig ann på hva som er viktigst for deg.

Er kamera det viktigste så gå for Satio.

Er film og musikk viktigst gå for iPhone.

Er PlayStation livet ditt så gå for Aino.

 

Aller viktigst er nok å finne ut hvilken av disse telefonene du selv liker best.

Jeg personlig ville ikke gått for noen av dem, men måtte jeg velge hadde det nok blitt iPhone. Få telefoner er like behagelige å bruke som den.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bruker mobilkamera mye på ulike arrangementer osv, men dette er bare for å dokumentere stemningen slik at jeg husker det i ettertid. Jeg MÅ ikke ha et hardcore kamera på 12mpx! Selv om det sikkert er sweet.

 

iPhone frister veldig kjenner jeg, da alt som er med den er så smooth utført. Menysystem, navigasjon, funksjoner osv. Den er jo genial! Syntes desverre skrivefunksjonene er litt vanskelige, og jeg er ikke like effektiv på iPhone som en vanlig mobil.

 

Noen som vet åssen man skriver på Satio? Ser ikke ut som den har tastatur ihvertfall.

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...