Gå til innhold

La Liga billetter


peder---

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg og en kamerat skal dra på en fotballferie til Spania i september, vi har sett oss ut kampene:

 

1. 13.09 Sevilla vs. Real Zaragoza

2. 20.09 Barcelona vs. Atlético Madrid

3. 23.09 Villareal vs. Real Madrid

4. 27.09 Valencia vs. Atlético Madrid

 

(Vurderer å sløyfe Sevilla vs. Real Zaragoza pga. at vi må være der en uke før de andre)

 

Spørsmålene er da som følger...

 

* ... hvor er det man får tak i de billigste billettene?

* ... hvor lenge før bør man bestille for å få så og så gode plasser?

* ... burde vi få med oss Sevilla?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om du får forhåndsbestilt billetter måneder før, men jeg vet at det endelige klokkeslettet på kampene blir fastsatt uken før kampen skal spilles. Datoen tror jeg også kan endres ikke lenge før kampen, men det er jo liten sjans. Skal du forhåndsbestille biletter tror jeg dem også blir mye dyrere. Skal du bestille igjennom et reisebyrå (eller hva du skal kalle det) kan en billet koste flere tusen kroner.

Når jeg sjekket prisen for å se El Clasico for 2 år siden var det et selskap som skulle ha 3500 kr per billett.

Lenke til kommentar

kan bare svare vedr. billetter til Barcelona. har selv vært der 5 ganger, og hver gang har eg kjøpt billettene mine her: Barcelona Offisielle hjemmeside

 

bare å følge med, så kommer billettene der etterhvert. mener å huske at de koster fra 20 euro og oppover.

 

3. 23.09 Villareal vs. Real Madrid: denne tipper eg blir vanskelig. har ikke Villareal liten stadio?

 

ett tips kan være å besøke hjemmelagenes norske/engelske/spanske fan forum og forhøre seg.

Endret av tomniel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...