Gå til innhold

Mens vi venter på HTC SuperStar


Anbefalte innlegg

For en stund siden ble dette bildet av kommende HTC telefon lekket:

P3NpemU9bWVkaXVtM2ImaWQ9Mjg1OTAy.jpg

 

Er det noen som har hørt noe mer om HTC SuperStar? Blir utrolig spennende å se hva HTC har gjort denne gang. Håper SuperStar blir arvtager til Touch HD'en min.

 

nvideadevice.jpg

Usikker på om dette er HTC SuperStar eller ikke ;P Eller om det bare er et eksempel på hvordan en telefon med Nvidia Tegra kan se ut.

 

Eneste jeg ikke er helt fornøyd med hos Touch HD er at kameraet ikke er bra nok. Bedre kamera og blitz hadde vært fantastisk. Samt OLED skjerm. Kona har kjøpt seg Omnia HD nå, og den har en helt fantastisk bra skjerm.

 

Og ikke utrekkbart qwerty-tastatur.

 

Her har dere litt flere bilder av telefonene fra listen: http://phonereport.info/2009/01/13/htc-lea...dmap/#more-6454

Endret av AyeGee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med at HTC SuperStar ser ut som en veldig spennende telefon. Om HTC greier å utnytte Tegra chippen optimalt gjenstår og se.

 

Nvidia Tegra har et veldig bra potensiale forhold til dagens telefoner. Blant annet 12 mpix med bildestabilistator, full-HD output,1080p H264 decode. Har også muligheten til å vise avansert graffik rett på skjermen, ikke at jeg trur HTC utnytter dette med sitt TF3D UI. Eneste jeg lurer litt på er de "lave" clocksene på prossesoren. Men kan være at Tegra gjør susen likevel med disse clocksene.

 

Nå er det vel bare å vente på spesifikasjonene til denne telefonen som sikkert snart dukker opp. Personelig håper jeg på OLED skjerm, bra kamera (med fotolys). Og selvfølgelig HDMI da, men lite sansynelig at HTC bruker Tegra og utelater HDMI.

 

Som nevnt ovenfor er de bildene som er lagt ut en konsepttelefon fra Nvidia. Og vil mest sansynelig aldri bli realisert.

Endret av abhoff
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...