Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp , får ikke lokal internett bare trådløst


Anbefalte innlegg

Hei og hå ..Nå har jeg fått en signalforsterker og en ekstender . Jeg hadde en router fra før fra ice@net noe som jeg er meget misfornøyd med. Problemet er at vi får ikke ADSL eller noe fibernett pga det er fullt i sentralen...? vel , er det ikke påbudt å ha tilgang til internett? Da de bygde alle disse husene i nabolaget for 7 år siden så burde det være nok internett kapasitet til alle.

 

Nå har vi flyttet fra nabohuset og til huset ved siden av ( nytt hus ). Riks TV har vi og den er såklart trådløst i det gamle huset som bare er et steinkast unna s¨hadde vi ADSL og bedre internett men nå sliter jeg med stabilt og treigt nett .

 

Jeg har ingen aning om hvorfor de ikke bare utvider sentralen og legger fiber.

 

Jeg spiller CoD4 og er helt avhengig av stabilt nett..Nå har jeg mellom 120-170 i ping på alle servere og VELDIG ustabilt. PGA trådløst.

 

Noen som har vært borti det før eller har peiling på det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og hå ..Nå har jeg fått en signalforsterker og en ekstender . Jeg hadde en router fra før fra ice@net noe som jeg er meget misfornøyd med. Problemet er at vi får ikke ADSL eller noe fibernett pga det er fullt i sentralen...? vel , er det ikke påbudt å ha tilgang til internett? Da de bygde alle disse husene i nabolaget for 7 år siden så burde det være nok internett kapasitet til alle.

 

Nå har vi flyttet fra nabohuset og til huset ved siden av ( nytt hus ). Riks TV har vi og den er såklart trådløst i det gamle huset som bare er et steinkast unna s¨hadde vi ADSL og bedre internett men nå sliter jeg med stabilt og treigt nett .

 

Jeg har ingen aning om hvorfor de ikke bare utvider sentralen og legger fiber.

 

Jeg spiller CoD4 og er helt avhengig av stabilt nett..Nå har jeg mellom 120-170 i ping på alle servere og VELDIG ustabilt. PGA trådløst.

 

Noen som har vært borti det før eller har peiling på det?

Hei.

Når du sier trådløs så menner du at at du har bredbånd over radio ikke sant? (antenne på venge ute) I så fall så ville jeg først og fremst hørt med isp din, Hvis de ikke gir deg et fornuftig svar så kan du sjekke om du har Fri sikt til noden som din atnenne pekker imot. trær, hus osv kan ødlegge for de trådløse singalene.

 

sjekk det først

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...