ombay Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Hei Lurer litt på å kjøpe meg ny pc til skolestart, men klarer ikke helt å bestemme meg for hverken størrelsen eller modellen. Er ganske lengesiden jeg så på pc sist, ca 4år, lysten på en som er forrholdsvis liten, men ikke så tastaturet blir kranglette å skrive på. Lurer først og fremst på om noen kan komme men noen gode kjøp eller ambefalinger innenfor disse forutsettningene. Kan jo alltids gå litt opp i pris men det er jo greit som ett utgangspunkt. På forrhånd takk.
Gapatrosten Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Ta deg en titt i denne tråden her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1126533&st=0
Sigurdl Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 Hei Lurt og gi litt meir spesifikt ka maskinvare du ønsker, kva du bruker pc-en til osv... Dette gir det ofte lettere og få svar og lettere for dei som svarer på forumet og gi deg fort og riktignsvar
Spifflelight Skrevet 17. juli 2009 Skrevet 17. juli 2009 (endret) Bortevekk. Endret 27. august 2009 av henbre2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå