Pheo Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Hei, Jeg er ute etter en gaming laptop. Trenger ikke være det beste på markedet, men må kunne kjøre CS:S veldig godt,og div. andre(WOW, AoC, RS:Las Vegas) greit. Ettersom økonomien er litt dårlig fortiden så er jeg da ute etter det billigste alternative(ikke til offer på ytelse). Håper noen her på foumet tar seg tid til å komme med noen forslag til meg(har null peiling på laptop). Takk på forhånd:)
Th3-1nonly Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Hei, Jeg er ute etter en gaming laptop. Trenger ikke være det beste på markedet, men må kunne kjøre CS:S veldig godt,og div. andre(WOW, AoC, RS:Las Vegas) greit. Ettersom økonomien er litt dårlig fortiden så er jeg da ute etter det billigste alternative(ikke til offer på ytelse). Håper noen her på foumet tar seg tid til å komme med noen forslag til meg(har null peiling på laptop). Takk på forhånd:) En Dell Studio 15 kjører Elder scrolls Oblivion, og Fallout 3 som jeg spiller veldig mye. på high. uten videre problem ergo vil den takle CS:S, Wow muligens AoC også, har ikke testet det på mange maskiner, men ja, Vegas vil den ihvertfall kjøre fins å kjøpe på elkjøp for rundt 6000, eller på Dell sine hjemmesider, ta kontakt om du lurer på mer vil du ha noe som desidert kjører det du kaster etter den, så kan du gå for monster maskinen til Dell, XPS 1730 men den koster 18 000 ,-
Pheo Skrevet 15. juli 2009 Forfatter Skrevet 15. juli 2009 Tusen takk for svar:) Har ikke tid nå, men skal se nøyere på Dell Studio 15 imorgen:)
Th3-1nonly Skrevet 15. juli 2009 Skrevet 15. juli 2009 Tusen takk for svar:) Har ikke tid nå, men skal se nøyere på Dell Studio 15 imorgen:) bare hyggelig
Formatckolon Skrevet 18. juli 2009 Skrevet 18. juli 2009 Ta en titt på denne linken og les mitt innlegg. Acer Aspire 8935G er en glimrende gaming pc. Kan anbefales! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1132615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå