Glassflasken Skrevet 10. juli 2009 Skrevet 10. juli 2009 (endret) Hallo dere Jeg er ikke så flink med vil ha ett RÅTT nettby profilbilde.. =) Jeg har ett bilde av meg hvor jeg har tatt "rusty texture" over ansiktet. kult det, men se'kke så ekte ut da = ( Så jeg lurte på om noen av DERE ville være snill å lage ett for meg =) Jeg vil gjerne har bakgrunn med en åpen skog meg gamle stygge trær i Svart/Hvit eller lysegrønn liksom sånn horror/trist. Så Tenkte jeg at dette kunne vært aktuelt: - Mørkt bilde - Sprukket hud - Skrubbsår/kutt - Gammel, stygg, åpen skog med rotne trær kansje. - Att bilde kansje ser litt horror/trist/deprimerende/skummelt ut. Har prøvd litt selv da. så dere kan se her =) Endret 10. juli 2009 av Robert Plasserte store bilder i [spoiler] tag.
€�ƒ„… Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Første gang jeg lager noe med Photoshop.. Var litt vanskelig, siden bildet av deg kun passet inn i nedre hjørne til venstre. Men, men.. Posten kommer vel opp på lista så andre kanskje prøver seg
€�ƒ„… Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 kunne du lagt ved et bilde? Funka ikke, nei ;p http://i383.photobucket.com/albums/oo272/A...pg?t=1249160519 http://i383.photobucket.com/albums/oo272/A...pg?t=1249160589 Det øverste er litt bedre farget.
Glassflasken Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 var bra det til at du ikke har redigert så mye =) Takk
Inc Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Første gang jeg lager noe med Photoshop.. Var litt vanskelig, siden bildet av deg kun passet inn i nedre hjørne til venstre. Ikke noe sånn negativ men du kan jo speilvende fyren i PS så han passer i høyre hjørne også..
Glassflasken Skrevet 1. august 2009 Forfatter Skrevet 1. august 2009 Første gang jeg lager noe med Photoshop.. Var litt vanskelig, siden bildet av deg kun passet inn i nedre hjørne til venstre. Ikke noe sånn negativ men du kan jo speilvende fyren i PS så han passer i høyre hjørne også.. Call me Tommy please <3
€�ƒ„… Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 Takk : ) Prøvde først å overdrive redigeringen litt, men da endte det med at det så ut som du kom rett ut fra en animasjonsfilm, ikke et fotografi.
€�ƒ„… Skrevet 1. august 2009 Skrevet 1. august 2009 (endret) Første gang jeg lager noe med Photoshop.. Var litt vanskelig, siden bildet av deg kun passet inn i nedre hjørne til venstre. Ikke noe sånn negativ men du kan jo speilvende fyren i PS så han passer i høyre hjørne også.. Får bare fortsette å se/lese tutorials, og kanskje kjøpe en bok eller to : ) Men hadde vel ikke blitt så stor forskjell uansett hvilken side han satt på.. Endret 2. august 2009 av Thrillet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå