KongKarlsen Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Hei. Jeg spiller WiC(m/soviet assault) online. Jeg syns det hadde vært fint å ha en tråd med flere WiC interresserte hvor vi kan diskutere forskjellig issues. Er ganske ny i spillet, men liker deg utrolig godt. Hva er det folk spiller mest? Jeg sliter med å finne noe jeg er fornøyd med, og sliter med å finne en fungerende taktikk. Bytter for det meste på hva jeg spiller, men liker godt infanteri og support, men får aldri noen god statistikk med det, eller noen virkende taktikk. Noen tips om hvordan spillestil som er best? Hva er best å være? Hva pleier DU å gjøre/være ingame? Karlsen
Aceface Skrevet 9. juli 2009 Skrevet 9. juli 2009 Spilte en del WiC Online før, men det har dabbet litt av i det siste. Spiller det av og til likevel da Jeg syns egentlig alle klassene er gode og balanserte, og det kommer egentlig mest an på hvilket humør jeg er i, og hva de andre på laget er Men skal jeg velge én favoritt, så blir nok det Air... De er best til alt, og kan omtrent kun skades av Anti Air. Det beste for å bli bedre er bare å spille masse
KongKarlsen Skrevet 10. juli 2009 Forfatter Skrevet 10. juli 2009 Spilte en del WiC Online før, men det har dabbet litt av i det siste. Spiller det av og til likevel da Jeg syns egentlig alle klassene er gode og balanserte, og det kommer egentlig mest an på hvilket humør jeg er i, og hva de andre på laget er Men skal jeg velge én favoritt, så blir nok det Air... De er best til alt, og kan omtrent kun skades av Anti Air. Det beste for å bli bedre er bare å spille masse Kan si meg ganske enig med Air. Har du mange på en gang og har heavy eller vanlig så kan du faktisk også ta ut AA tankser ganske lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå