cuhuy Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 satt a spilte igaar natt til 06.00 saa skrudde jeg den av og la meg, vaakna opp 13.00, saa skulle jeg slaa paa den men den startet ikke... Noen som har noe peiling paa hva feilen kan vaere?? Det tordnet ikke hos meg igaar natt..
doogy93 Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Jeg har dessverre ingenting å stille opp med her, alle kabler er koblet til? Den vil ikke starte i det hele tatt?
cuhuy Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Skrevet 8. juli 2009 jupp, alle kabler og saant sitter som dem skal... har aapna pc'n ogsaa for aa sjekke om det er svidd paa grafikkort eller hovedkortet, men ingenting...
doogy93 Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Du er sikker på at det er strøm i kontakten du prøver, man vet jo aldri. Det er stasjonær pc?
cuhuy Skrevet 8. juli 2009 Forfatter Skrevet 8. juli 2009 Jupp, det er stasjonaer... jeg skulle prove a bytte kabel, men finner ikke noen andre kabler... men skal prove a finne en...
doogy93 Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Prøv mobillader i kontakten for å se om den lader. Feil ved start av pc er ikke midt sterkeste felt desverre:(
doogy93 Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Jaha, du kan kanskje lese litt her, kan være til hjelp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå