Gå til innhold

Trenger hjelp med Nokia N97


Anbefalte innlegg

Kjøpte en N97 for et par dager siden og i dag kom den såvidt til å dette fra ca. litt over en halv meters høyde i gulvet. Er det bare jeg som er paranoid, eller har det skjedd noe med den siden den nå bruker et sekund-ish til å f.eks. gå inn på der man skriver meldinger?(Jeg husker ikke om den var raskere eller ei før fallet) Er dette normalt at den kan bruke et sekund-ish på dette eller er den egentlig raskere og har da forsinkelsen i dette(og forsåvidt skjermskifte når jeg bytter mellom touch og tastatur) skyld i at den såvidt gikk i gulvet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte en N97 for et par dager siden og i dag kom den såvidt til å dette fra ca. litt over en halv meters høyde i gulvet. Er det bare jeg som er paranoid, eller har det skjedd noe med den siden den nå bruker et sekund-ish til å f.eks. gå inn på der man skriver meldinger?(Jeg husker ikke om den var raskere eller ei før fallet) Er dette normalt at den kan bruke et sekund-ish på dette eller er den egentlig raskere og har da forsinkelsen i dette(og forsåvidt skjermskifte når jeg bytter mellom touch og tastatur) skyld i at den såvidt gikk i gulvet?

 

 

svårt att svara på, jag upplevde dock att min agerade snabbare efter jag uppdaterade firmware på min

annars kan du lämna in den och be en reperatör ta en kik på den, du behöver juh ikke nämna att du tappade den =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...