Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ram trøbbel? igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har en nesten ny stasjonær maskin, en spill pc, og den hadde 4x 2gb ram inni seg, men for en stund tilbake så hang pc'en seg opp av og til, og dette var jo frustrerende, i og med at jeg hadde kjøpt en ny pc til 16 tusen. så etterhvert så kom jeg ikke inn i windows engang før alt hang seg, og jeg prøvde alt, helt til jeg prøvde og ta ut noen ram brikker, dette funket da, så da har jeg gitt butikken tilbake de to som ikke fungerte, og ventet på nye, men uansett så begynner den og henge seg igjen nå? akkurat gjorde den det, da kommer det sånn drrr drrr drrr drrr lyd og ingenting skjer, så jeg må bare ta strømmen på den og starte den på nytt, hva er det som er galt da? begynner de to siste ram brikkene og bli ødlagte og? og hva kommer dette av? :(

MVH Steinar Flaathen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du maskin/programvare som støtter 8gb RAM?

Har du plasert RAM brikkene rett?

Har maskinen nok strøm til å dra i gang alt?

Har du prøvd et annet hovedkort?

Skrevet
Har du maskin/programvare som støtter 8gb RAM?

Har du plasert RAM brikkene rett?

Har maskinen nok strøm til å dra i gang alt?

Har du prøvd et annet hovedkort?

hmmm... hva mener du med programvare? :) Bygde den gjennom nette, på hattelco, der hvor man bare kan velge ut deler som passer sammen? så det burde jo ikke være noe problem? :)

Plassert de rett? hvordan da mener du?

Ja det er jo midt i pc spillinga dette skjer=/ så da har det jo vært nok strøm til dette lenge? og dette skjedde jo plutselig noen måneder etter jeg fikk den.

Nei jeg har ikke prøvd et annet hovedkort, jeg har jo ikke noen andre, hehe.. og som sagt i den øverste så gikk det bare og velge de delene som passer sammen?!?

Skrevet

Som i vista 64 bit. Se i manualen til hovedkortet ditt hvordan brikke som skal plaseres hvor. Har du enda garanti på maskinen, isfall kan du høre om du kan sende den inn til feilsøking/reparasjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...