fros Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 Hei, for det første vet jeg ikke om posten blir lagt i rett kategori men problemet mitt er at min relativt greie pc ikke fungerer som den skal. Selve skjermbilde er litt "uklart" o.l. Når jeg kjører spill kjører den heller ikke som den skal, som f.eks lagger den i counter strike :source o.l spill. (pc speccs lengre ned) Det jeg har prøvd er å lagt inn alle nye driver osv på nytt, og satt opp antall muliplier på cpu. Uten at det hadde noen effekt. så jeg lurer på om det er noen her som har noen forslag om hva som kan være galt? pc speccs; Mainboard : Gigabyte 965P-DQ6 Chipset : Intel P965 Processor : Intel Core 2 Duo E6600 @ 2400 MHz Physical Memory : 2048 MB (2 x 1024 DDR2-SDRAM ) Video Card : NVIDIA GeForce 9800 GT Hard Disk : SAMSUNG (300 GB) DVD-Rom Drive : TSSTcorp CD/DVDW SH-S182D SCSI CdRom Device Network Card : Marvell Semiconductor (Was: Galileo Technology Ltd) Yukon 88E8053 PCI-E Gigabit Ethernet Controller (Copper) Operating System : Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3
Kurama Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Sjekka skjermkortet? Endret 7. juli 2009 av cyclo Fjernet unødvendig quote
fros Skrevet 7. juli 2009 Forfatter Skrevet 7. juli 2009 Ja, har prøvd å oppdatere drivere og sjekket at pci strømmen er skikkelig i osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå