Gå til innhold

Problem med Asus A7N8X deluxe


Anbefalte innlegg

Jeg har et problem, hovedkortet sier "cpu pass failed" vær gang jeg skruer på pcen, jeg har en barton xp 2500+, motte sette inn klokke frekvensen selv for å få rett hastighet på cpuen. noen tips, flashe biosen gjerne? :shrug:

 

et annet problem er at ikke AWDFLASH Biosen reagerer og ikke raid biosen heller, gjerne det er tastaturet? jeg har et tastatur med f lock på, det vil si at F tastene brukes også som hurti taster.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har et problem, hovedkortet sier "cpu pass failed" vær gang jeg skruer på pcen, jeg har en barton xp 2500+, motte sette inn klokke frekvensen selv for å få rett hastighet på cpuen. noen tips, flashe biosen gjerne?  :shrug:  

 

et annet problem er at ikke AWDFLASH Biosen reagerer og ikke raid biosen heller, gjerne det er tastaturet? jeg har et tastatur med f lock på, det vil si at F tastene brukes også som hurti taster.

 

Det sitter en jumper for å slå av RAID på hovedkortet. Tastaturet vil ikke reagere slik du ønsker nå. Dette må du fikse ved å flytte jumperen helt til venstre. Se manualen på side 19 :) Dermed er RAID-oppstarten borte :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...