Nessimelle Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Hei! Skal nettopp begynne på mitt 2 år på kjemiingeniørutdanningen (går på ingeniørfag i bioteknologi og kjemi på HiO) og lurer litt på jobber innenfor olje- og gassindustrien. Syntes det hadde vært spennende og jobbe innenfor dette fagfeltet, men lurer på jobbmulighetene? Går det ann å jobbe offshore, eller er de fleste onshore? Er det lurt å ta tilleggsutdanning etter endt bachelor? Er usikker på om jeg har valgt rett linje, men jeg får gode karakterer og trives ellers. Men å bo i en storby som oslo er ikke noe jeg kunne tenke meg, derfor virker det gøyere å jobbe offshore og kanskje slippe å bo i oslo (om det er forstålig).... Noen som kan svare? Endret 6. juli 2009 av Nessimelle
turbz Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Hei! Skal nettopp begynne på mitt 2 år på kjemiingeniørutdanningen (går på ingeniørfag i bioteknologi og kjemi på HiO) og lurer litt på jobber innenfor olje- og gassindustrien. Syntes det hadde vært spennende og jobbe innenfor dette fagfeltet, men lurer på jobbmulighetene? Går det ann å jobbe offshore, eller er de fleste onshore? Er det lurt å ta tilleggsutdanning etter endt bachelor? Er usikker på om jeg har valgt rett linje, men jeg får gode karakterer og trives ellers. Men å bo i en storby som oslo er ikke noe jeg kunne tenke meg, derfor virker det gøyere å jobbe offshore og kanskje slippe å bo i oslo (om det er forstålig).... Noen som kan svare? Dette er fullt mulig. Er mange "Mud ingeniører" som har kjemibakgrunn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå