CebteR Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Hei. For ikke så lenge siden sendte lederene av battlefield heroes ut redeem koder for de som signa opp for beta. Jeg har spilt betaen nesten siden dag en, men har ikke fått noe. Det jeg da lurer på er om noen som ikke trenger kodene lengre (ja, det to, en til battlefounds og en til en medalje som viser at du har spilt beta) Jeg lover dere at jeg er beta tester, dere kan selv skjekke brukerprofilen min på battlefield heroes sine hjemmesider. Heter det samme det og (Cebter) Setter stor pris på om noen hadde gitt meg en/fler koder hvis de ikke trenger sin egen. Send gjerne på PM er dere snill.. tusen takk for alle svar
trash__ Skrevet 13. juli 2009 Skrevet 13. juli 2009 Steamed: Tror kodene er en slags "belønning" for å ha spilt beta. Cebter: Er tilhenger av førstemann til mølla, så here you go: Royal Heroic Beta Medal Code: E4VH-M9XQ-VAAS-CT4D National Heroic Beta Medal Code: 4PDE-6RFT-65QH-B668
CebteR Skrevet 14. juli 2009 Forfatter Skrevet 14. juli 2009 Ey, takker så mye Fikk snakket med EA og fått klarna opp, men fikk bruk for koden din w0bni. Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå