Notinuse Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Sitter med en splitter ny Nokia 5800 ExpressMusic. Surfer også på det trådløse nettet her, men når jeg legger inn den nyeste opera-mini får jeg denne meldingen " Klarte ikke å koble til internett. Kontrollen av tjenestesertifikatet mislyktes. Vennligst kontroller datoinstillingen på enheten. " har gjort alt dette her, nettet er ingenproblem så vidt jeg kan se, noen som har forslag til en løsning ??
Vighan Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Jeg ville ha trippel sjekket dato innstillingen på telefonen. For det er nok der problemet ligger.
Notinuse Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Skrevet 4. juli 2009 Jeg ville ha trippel sjekket dato innstillingen på telefonen. For det er nok der problemet ligger. hmm ok skal skjekke, men litt snodig hvis en nettleser skal henge seg opp i noe sånt
Notinuse Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Skrevet 4. juli 2009 Jeg ville ha trippel sjekket dato innstillingen på telefonen. For det er nok der problemet ligger. hmm ok skal skjekke, men litt snodig hvis en nettleser skal henge seg opp i noe sånt Datoene stemmer 100% og har rett og slett ikke peil hvorfor operea vil fungere :-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå