Gå til innhold

Hjelp til valg av ny telefon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Har nå lest endel tester av div touch telefoner og er rimelig forvirra :(

Så nå trenger jeg noen tips om valg av telefon.

Håper noen vil bruke noen minutter å hjelpe meg, telefonen skal kjøpes på nettbutikken til Chess, så det må være en i utvalget der.

Mine krav:

Touch

Bra kamera, obs må/bør ha blitz/lys så et er mulig å ta bilder i skumring/mørke

WiFi for surfing og e-post

Merket har ingen betydning, heller ikke pris, har selv kikka på htc,lg og samsung.

Jo mer man leser, finner man at de fleste har en eller annen ulempe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
For det første: Sony Ericsson er vel uaktuelt siden de ikke har noen touchmodeller inne?

For det andre: Trenger du fysiske nummertaster/qwerty?

Takker for hjelp, SE kan være aktuelt hvis de får den inn på lager, fysiske taster ja, skal si om det tro, er det en fordel når man skriver mld eller går det godt uten?

Endret av dodgemann
Skrevet

Fysiske taster er vel en vanesak, så en touchtelefon vil når du etterhvert tilpasser den, forhåpentligvis bli optimal.

Men ut fra utvalget på nettsiden, så står det vel mellom iPhone, Samsung S8300, Nokia 5800 eller LG Arena. Kanskje du kunne ha utdypet dine behov mot disse?

Skrevet

Hm, ser at Samsung s8300 mangler wifi, den lg'n ser brukbar ut, er det noen flere muligheter om jeg ikke er så nøye på kamera, men fokuserer mer på mail og nettleser?

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen fler med tips?

Har kikka endel på Htc magic, synes den ser grei ut, men så kommer jo hero snart, skal jeg vente på den?

Eller har noen andre merker telefoner som kan måle seg med hero?

Skrevet

Jeg har en Sony Ericsson Xperia X1 og er superfornøyd! Den har både touch, fulltastatur og optisk styreknapp. Jeg vil bare si at jeg elsker denne telefonen og anbefaler det på det sterkeste!! :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...