Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Katana, Speedfight, Aerox eller Aprilia sr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg er da en gutt som snart skal kjøpe meg scooter. Har sett på modellene Suzuki katana, Peugot speedfight, Yamaha aerox og Aprilia sr. Jeg er selv 1.80 høy og jeg lurer på om noen har noen tips til hvilken scooter jeg burde velge. Takker for svar! :new_woot:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Mine erfaringer ville hatt denne rekkefølga.

Peugeot Speedfight

Yamaha Aerox

Aprilia sr50

Suzuki Katana.

Gidder ikke forklare hvorfor akkurat nå, trøtt :p

Edit, er det snakk om nye typen sr50?

Den har jeg ikke prøvd, men ser mye bedre ut enn den gamle modellen. Muligens den er bedre enn både speedfight og aerox, men skal ikke si noe..

Endret av .Butthead.
Skrevet
vis det er nye sr så har den best motor tror jeg.

Best motor? Det er en forbanna moped med en 50ccm motor, som går like fort som alle andre moped motorer.

Skrevet
vis det er nye sr så har den best motor tror jeg.

Best motor? Det er en forbanna moped med en 50ccm motor, som går like fort som alle andre moped motorer.

Så en Tempo-motor fra 70-tallet er like god, eller bedre, enn nymoderne mopedmotorer fordi den går fortere enn 45?

Skrevet (endret)

Ville valgt Areox! :thumbup:

God, går bra og ser tøff ut.

God Motor som er b.l.a vannavkjølt, noe som er veldig bra. Også er det lett å få tak i deler, såpass mye er det. :p Og ikke minst lett å få tak i trim til.

Den ser sykt bøs ut. :D Veldig lett å få tak i styling, lys, styre, kåper osv.

Skivebremse både foran og bak, veldig gode. Kan lett forsterkes.

Helt ok størresle. Ikke for liten og ikke for stor. Føles bra å sitte på, og kjøre.

God kjørekomfort med komfortabelt sete og god sittestilling.

13'' felger originalt. Disse kan man sette breie dekk på, noe som ser sykt fet ut. :D Gir også litt bedre fart.

Stor tilgang på deler, og det er mange som har god erfaring og som kan hjelpe deg hvis du har problemer/lurer på noe.

Endret av MusiQ
Skrevet

Kan hende jeg blander nå, men aerox har jeg hørt drar veldig bra. SR ser jo bra ut og da, men alle jeg kjenner som har sr er jenter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...