Ercles Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Hvordan vet du at de ikke har noen av de samme folka? Og er ikke kode, kode? Men nå skal jeg slutte å kverulere.
Foxboron Skrevet 4. juli 2009 Skrevet 4. juli 2009 Hvordan vet du at de ikke har noen av de samme folka? Og er ikke kode, kode? Men nå skal jeg slutte å kverulere. leser du ikke wow forume ? har du ikke spill manualer med liste over hvem som lagde spille ? kode er kode, hvordan du koder og hva slags kode du bruker er noe helt anna igjen ^^
xTep Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Old level raids med lvl 60 chars på live servers er en dårlig ide. Ville vært horribelt lett med nye talents, skills, enchants etc.
Frohman Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Feil, og atter feil. Vanilla WoW kommer til å bli en enorm flopp. Husk alltid at gresset er grønnere på den andre siden, you always want what you can't get etc. Husker du da du begynte din første char? Husker du den fantastiske følelsen? Får du den følelsen hver gang du starter en ny char? Nei. Det er den førstegangsfølelsen dere er ute etter, og den kan oppnås kun en gang: Første gang.
Ercles Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 Det kommer aldri til å bli det samme, nei. Men det kan allikevel være morsomt for de som ikke har sett contentet før å spille igjennom det på en vanskelighetsgrad som er litt likere det den var.
Stjerneskudd Skrevet 8. juli 2009 Skrevet 8. juli 2009 Hadde vært så konge om Blizz satte opp en old school vanilla wow med level cap 60. Dette er drømmen min!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå