Gå til innhold

Metal gear solid 2 substance problemer pc

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg må ha hjelp. mgs2 substance på pc + et ati radeon 7500 er noe man ikke har fått til å passe sammen. Jeg får bare lyd og ikke noe bilde. Jeg trodde patch 1.01 ville virke, men det gjorde det ikke. Så nå trenger jeg hjelp, seriøs hjelp... Vær så snill å hjelp meg.....???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei, jeg må ha hjelp. mgs2 substance på pc + et ati radeon 7500 er noe man ikke har fått til å passe sammen. Jeg får bare lyd og ikke noe bilde. Jeg trodde patch 1.01 ville virke, men det gjorde det ikke. Så nå trenger jeg hjelp, seriøs hjelp... Vær så snill å hjelp meg.....???????

Gå i kjør og skriv dxdiag og velg sound(Lyd)

Dra slideren helt ned eller opp spørs hva den står på da ska den funke hvis ikke last ned en patch. :woot:

Hvilket operativsystem har du?

Skrevet

det må være noe galt med spille på min maskin, kan ikke noen som har radeon 7500 graphic card skrive inn og si hva de gjorde for å få spille til å funke, eller folk som har substance som vil hjelpe til bare.... takker for alle svar jeg får ......

Skrevet

Det har kommet en ny patch. Versjon 2.0.

Last den ned her: http://jpn01.konami.co.jp/patch/mgs2pc/pat...ch/patch_02.zip

Kanskje den hjelper...

• 1 år senere...
Skrevet

Hvordan er det spillet på pc?Vurderer å skaffe meg det,finner det ikke på PS2 og om jeg finner det koster det 500-500kr :scared:

Vil det kjør bra på denne pc`en?

-P4 "Willamette" 1,8GHz

-256Mb Sd-ram

-POV GF3 TI-200 64MB DX8.0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...