buerjr Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 hei. lurte på om det var noen som har litt peiling på å trekke en ledning fre batteriet foran i bilen og bak til bagasjerommet hvor jeg har en basskasse. har lenge kjørt med et batteri men det er for tungvindt. men har ikke så mye peiling på å trekke ledninger fra motorommet og inn i bilen. hvis noen har gjort dette før eller kan det så er jeg veldig takknemlig for svar. jeg har en saab 900 97mod. trenger nok en gankse nøye forklaring. vil helst slippe å ødelegge for mye hvis det er mulig også
KingDingLing Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Du har kjørt med et batteri baki? Hvordan har du ladet dette? Det er masse plasser du kan trekke kabelen igjennom torpedoveggen, så er det bare å skjule den bak listene hele veien til baggasjerommet. Om du ikke vil skjule den så legger du den rett over gulvet, det er ikke jeg som skal ha bilen Legg strømkabelen lengst mulig unna signalkablene, da nærhet mellom dem kan skape ulyder. Noe mer du lurer på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå