Brian Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Hei Kjøpte nylig Anno 1404, som forresten er et like genialt spill som fogjengerne, men har et problem. Sliter med sinnsyke fps drops i spillet, spesielt når jeg for eksempel åpner byggemenyen og velger en bygning, da legger den seg på 3fps og blir der helt til jeg velger bort det bygget. Utrolig slitsomt å sikte med den gigalaggen som følger etter. Går jeg ut av menyen ligger jeg som regel på 30-70fps på akkurat samme kameravinkel. Får også ellers mange drops ned til 3-7fps før den hopper opp igjen. Hva er det som ikke stemmer her? Fikk det samme selv om jeg letta på innstillingene også. Til opplysning så hadde jeg ingen problemer med å dra 1701 på full peis. Spec: Core 2 Duo E6850 @3,9Ghz HD4870 4Gig Mushkin @870Mhz 1360x768 60Hz Flere som har samme problem?
Tobruk Skrevet 30. juni 2009 Skrevet 30. juni 2009 Heisann...artig at det er flere som spiller denne geniale serien! Har akkuret samme problem som deg...Lagger noe jæ...i til tider.Har prøvd å lest litt på Anno-forums men lite aktivitet på de engelske enda.... Skal teste litt forskjellige grafikk-innstillinger senere for å se om noe hjelper...
Brian Skrevet 30. juni 2009 Forfatter Skrevet 30. juni 2009 Prøvde å tukle litt med de selv, men ikke reduksjon av anti-alasing eller antistropisk filter ga noen som helst forbedring. Prøvde å sette det aller meste til medium nå, men problemet er fortsatt der, gigantisk lagg til tider. Fant heller ikke noe da jeg søkte selv, mulig spillet er for nytt enda.
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 Du har vel siste drivere installert? DirectX installert også? Spilte demoen, og lagget ikke litt engang. Jeg har XFX nvidia 8800 GTX XXX 768 mb.
Brian Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Skrevet 1. juli 2009 Ja, har alt det nødvendige. Men jeg tenker jeg prøver å slette og legge inn driverne på nytt senere i dag for å se om det gir noen forskjell.
Brian Skrevet 2. juli 2009 Forfatter Skrevet 2. juli 2009 Reinnstallerte alt, men fortsatt samme problem. Virker som du har vært heldig.
KeyanZa Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 spiller spillet selv, har ingen problemer med lagg... så da burde det være noe med din pc kanskje?
abbor Skrevet 3. juli 2009 Skrevet 3. juli 2009 Ikke lagg her heller, omtrent samme spec som trådstarte, men med 9800 gt sli
ironduke Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Ikke lag hos meg heller, men jeg skjønner ikke hvorfor noen hus i byen ikke blir oppgradert. De har 100% på alle "needs" og har satt tax til laveste nivå. Likevel flytter det ikke inn høyere klasser.
Brian Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Skrevet 6. juli 2009 Spekulerte på det samme selv, hadde 100% på alt, og vel så det, men fortsatt flytta ikke alle inn. Det tar vel bare litt lengre tid enn forgjengerne muligens. Har du nok materiale til oppgradering av husene deres?
ironduke Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Spekulerte på det samme selv, hadde 100% på alt, og vel så det, men fortsatt flytta ikke alle inn. Det tar vel bare litt lengre tid enn forgjengerne muligens. Har du nok materiale til oppgradering av husene deres? Jepp, mer enn nok av materialer. Annet problem er at noen oppdrag jeg får skal jeg levere varer til en plass midt ute i havet.. hehe.. Må være bugs tror jeg. Håper på patch snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå