Glugglight Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Hei! Jeg lurer egentlig bare på ca. hvor mye et Mamiya RB67 er verdt. Jeg har arvet kameraet og det er i god stand, men jeg vet ikke hva et slikt kamera ville blitt solgt for i dag. Jeg har ikke tenkt å selge kameraet, men er bare litt nysgjerrig Jeg lurer også litt på hvor det går ann å få tak i ekstrautstyr til kameraet, og kanskje noen gode nettbutikker for 120-film og annet, litt mer avansert/spesielt fotoutstyr.
sn0dig Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Kommer an på hvor mye ekstrautstyr som følger med, se f.eks denne omfattende pakken som har buy-now pris på 950$.
world wide weird Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Gratulerer med fint kamera! Foto Import i Trondheim og Antonio Stasi i Bergen har 120-film, og sikkert noe annet snadder innimellom også. E-bay er også et godt sted for å finne 120-film. Sist jeg handlet fikk jeg 10 ruller Ilford s/hv for 120,-. Ellers er markedsplassen på foto.no, og nevnte E-bay fine steder å lete etter ekstrautstyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå