Gå til innhold

SAMSUNG SGH-F480 eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har den. Veldig fornøyd, tar veldig fine bilde, touchen funker bra. Strømmen syns jeg holder LENGE til å være touch telefon. altså 5-6 dager.

Det eneste jeg savner på den, som nokia har, er at jeg ikke har "mine favoritter" når jeg skal skrive sms, hehe. Ellers er det ingen ting å si på telefonen

Lenke til kommentar

F480 er en modell man får mye for pengene med. En billig touchtelefon, som i tillegg har et helt greit kamera og et utrolig fint design.

Dog, det er MANGE av disse som leveres inn på servicen der jeg jobber! I mange tilfeller er det nok snakk om bruken, men jeg har fått inntrykk av at det kanskje er noen problemer med denne modellen... Ville kanskje heller ha vurdert en av de nyere touchtelefonene til Samsung, hvis jeg var deg. :)

Lenke til kommentar
kjøp heller samsung omnia i8000 eller omnia hd.

??? det der var nesten usakelig.

 

 

En annen touch telefon vi selger mye av, er kp500, og den har vi ikke hatt feil med! Så den er et godt alternativ til F480. Men jeg syns selv at f480 virkere bedre, både i design, menyer og kamera.

Hvis du vil bruker enda litt mere penger, så har Lg akkurat kommet med en helt ny en. Km 900, eller Arena som den sikker er mest kjent som. Men den er da noe dyrere en f480. Jeg har ikke fått testet denne enda, men den ser ihvertfall bra ut.. Eller?

Endret av elisabeath
Lenke til kommentar
kjøp heller samsung omnia i8000 eller omnia hd.

??? det der var nesten usakelig.

 

 

En annen touch telefon vi selger mye av, er kp500, og den har vi ikke hatt feil med! Så den er et godt alternativ til F480. Men jeg syns selv at f480 virkere bedre, både i design, menyer og kamera.

Hvis du vil bruker enda litt mere penger, så har Lg akkurat kommet med en helt ny en. Km 900, eller Arena som den sikker er mest kjent som. Men den er da noe dyrere en f480. Jeg har ikke fått testet denne enda, men den ser ihvertfall bra ut.. Eller?

 

Arena virker god! Har såvidt vært borti den, men likte det jeg så. Den blir jo en del dyrere enn F480, men tipper så absolutt at den er verdt pengene. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...