Oxygen 07-12 Skrevet 28. juni 2009 Skrevet 28. juni 2009 Er det autoexec eller noe nytt med CSS når jeg skyter noen som dør så legger de seg ned flatt med hendene over hodet? Før jeg reinstallerte hadde jeg en autoexec som gjorde at likene forsvant når de døde slik at det ble mer ryddig når jeg spiller på servere med 64 spillere. Når de dør om det så er i lufta så blir de værendes der. Jeg har cl_ragdoll_physics_enable "0" La også merke til at selv om jeg har cl_phys_props_enable "0" så er den 1 når jeg spiller. Denne er jo ikke viktig, det er vel bare bøtter, flasker å sånt. Mens break funker slik at de forsvinner om de blir skutt på, slik som PC med deler inni, så deles den ikke opp, men forsvinner helt.
Oxygen 07-12 Skrevet 28. juni 2009 Forfatter Skrevet 28. juni 2009 Mange som ser på denne men ingen som svarer. Er det bare hos meg i det minste eller er det default?
MamboJambo Skrevet 5. juli 2009 Skrevet 5. juli 2009 (endret) Noe av det samme skjedde med meg, men det var bare skyggen som var igjen.. Fant ut at jeg heller ville ha lik liggende rundt, enn skygger som løper(stillestående). cl_ragdoll_collide "0"? Hvis ikke, så tror jeg at det er en skygge cmd.. r_shadows "1" // Enables shadows on playermodelsr_shadowmaxrendered "32" // Maximum shadows rendered (Default=32) r_shadowrendertotexture "1" // Render shadow to texture Endret 5. juli 2009 av MamboJambo
Oxygen 07-12 Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Skrevet 6. juli 2009 Jeg prøvde meg med g_ragdoll cvars, og det hjalp. Det brukte jeg ikke før, men da slipper jeg skygger i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå