Gå til innhold

Døde spillere legger seg ned


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det autoexec eller noe nytt med CSS når jeg skyter noen som dør så legger de seg ned flatt med hendene over hodet? Før jeg reinstallerte hadde jeg en autoexec som gjorde at likene forsvant når de døde slik at det ble mer ryddig når jeg spiller på servere med 64 spillere. Når de dør om det så er i lufta så blir de værendes der.

 

Jeg har cl_ragdoll_physics_enable "0"

 

La også merke til at selv om jeg har cl_phys_props_enable "0" så er den 1 når jeg spiller.

Denne er jo ikke viktig, det er vel bare bøtter, flasker å sånt. Mens break funker slik at de forsvinner om de blir skutt på, slik som PC med deler inni, så deles den ikke opp, men forsvinner helt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noe av det samme skjedde med meg, men det var bare skyggen som var igjen.. Fant ut at jeg heller ville ha lik liggende rundt, enn skygger som løper(stillestående).

 

cl_ragdoll_collide "0"?

 

Hvis ikke, så tror jeg at det er en skygge cmd..

r_shadows "1" // Enables shadows on playermodels

r_shadowmaxrendered "32" // Maximum shadows rendered (Default=32)

r_shadowrendertotexture "1" // Render shadow to texture

Endret av MamboJambo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...