Gå til innhold

redigerings program for film som støtter ALLE avi kodekene?


Anbefalte innlegg

finnes det noe gratisprogrammer på nette som støtter alle de forskjellige avi kodekene? har et par forskjellige videokameraer, og kun en av dem har "riktig" avi kodek for windows movie maker. har prøvd det i adobe premiere pro cs3 men den støtter tydeligvis ingen av de avi kodekene jeg bruker. noen som har en løsning? leter også etter et program som støtter filmer fra min mobil n95 8G som filmer i mp4 som hverken adobe, movie maker eller camtasia studio støtter;(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mener og huske at Studio 12 plus støtter din N95 og de fleste andre formater.

Last ned å prøv trial versjonen her :

http://www.pinnaclesys.co.uk/PublicSite/uk...on+12+Trial.htm

 

Alle funksjoner fungerer i 15dager. Så etter det så må du kjøpe den.

 

finnes det noe gratisprogrammer på nette som støtter alle de forskjellige avi kodekene? har et par forskjellige videokameraer, og kun en av dem har "riktig" avi kodek for windows movie maker. har prøvd det i adobe premiere pro cs3 men den støtter tydeligvis ingen av de avi kodekene jeg bruker. noen som har en løsning? leter også etter et program som støtter filmer fra min mobil n95 8G som filmer i mp4 som hverken adobe, movie maker eller camtasia studio støtter;(
Endret av KnightFal
Lenke til kommentar

Windows movie maker er rimelig altetende om du legger inn en god codec pack som K-lite 4.9.5. Det er vel da større utfordringer med å eksportere, for å få et akseptabelt resultat kan du eksportere til DV-AVI, som ser ut som den er ukomprimert, eller ihvertfall ikke skal gi så mye tap i kvalitet, og så bruke Avidemux, VLC eller et annet ønsket program for å kode om til ønsket format, kontainer og bitrate.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...