Gå til innhold

Touch qwerty på iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke meningen å såre noen. Jeg tenkte at det ble litt for hardt med bare store bokstaver. Så derfor brukte jeg bare små bokstaver i neste svar. Jeg prøvde å trykke på rediger og formulere litt klarere hva jeg mente, men rediger virket ikke. Derfor svarte jeg på mitt eget innlegg før jeg leste første svar, hæ? Derfor virket det litt provoserende og raskt svart kanskje.

 

På taktile tastaturer som Touch Pro o.l. kan man skrive uten å se ned på tastaturet. Kan man dette på iphone også? Uten taktilt tastatur.

 

Iphone 3GS har kommet med skjermleser og forstørrelses program for svaksynte/blinde. Integrert i iphone operativsystemet. Man må aktivere det via itunes. Det er derfor et innteressant spørsmål i den sammenheng. Det er nå svaksynte/blinde over hele verden(der hvor mobilen har kommet ut) som øver som faen og ser om de liker iphone eller ikke.

Lenke til kommentar
Man kan sikkert lære seg til å skrive uten å se men tror det kan bli vanskelig.

 

Men hvis du mener å skrive "touch" kan jeg aldri verden tenke meg at det vil være mulig/praktisk. det gjelder forøvrig alle telefoner, ikke bare iphone. Knappene er alt for små for "touch".

 

:) Det har du helt rett i. Jeg mener, med 2 tommler fks. Det er denne metoden som vanligvis brukes på mobil-telefon qwerty. Skjønner forvirringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...