Kevin1337 Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 Hei! Jeg har lagd en ny versjon(femte faktisk) av spillet mitt, ScandiMafia.(Mafia, oppbrukt ja..) jeg lurte på om noen ville registrere seg og gi meg tips om hvordan jeg kan gjøre det bedre, forslag til funksjoner og lignende. Klikk her for å komme til spillet Jeg er 14 år, hvis noen lurer Tusen takk! Dritlei av mafiaspill? Har et prosjekt som ikke er mafiarelatert, snart ferdig håper jeg.
Kevin1337 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 (endret) Å svarte xD glemt å legge til linker etter at jeg oppdaterete siden.. www.scandimafia.com/blimedlem.php Edit: linker lagt til Endret 25. juni 2009 av Kevin1337
iqlizer Skrevet 25. juni 2009 Skrevet 25. juni 2009 (endret) takk eidt; ser fint ut, skal sjekke spillet ut senere, btw laget alt selv? Endret 25. juni 2009 av larven
Kevin1337 Skrevet 25. juni 2009 Forfatter Skrevet 25. juni 2009 Takk for det Jepp, har koda alt selv, hater at folk laster ned script og sier "sjekk spillet mitt!!"
suzpaz Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Den antibot greia er ganske irriterende. Greit at jeg må skrive en kode en gang i blandt, er ikke det klagen går på. Bugen er vel det at den ikke går bort. Jeg skriver inn riktig kode, men får fortsatt opp en ny antibot. Selv logout spør den meg om antibot, og jeg har jo skrevet den riktig kanskje 20 ganger. Så jeg må slette cookies for siden hver gang jeg får antibot opp.
suzpaz Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 (endret) ja og det sjansespillet ditt ser litt bugga ut og. Vant fra 30.000 og opp til 1 mill (noe som var ganske enkelt, bare å doble hver gang) Men plutselig har jeg ikke vunnet på nesten 100 spill på rad. Vant 1 gang. Ser ut som det falt fra 50/50 til bare 1% vinnersjanse Vet ikke om det er "sjanse". Du burde ha den 50/50 med 1 times ventetid elns Å ja, dette spillet minner meg veldig om Mobstar.cc Endret 27. juni 2009 av suzpaz
Kevin1337 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Skrevet 27. juni 2009 (endret) Haha xD ja vet, den antiboten er litt irriterende, skal få fiksa det. Sjansespillet har 5:12 sjanse faktisk.. har du mulighet til å vinne 3 ganger mer, istedet for 2 ganger Antibot fiksa(edit) Endret 27. juni 2009 av Kevin1337
suzpaz Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 Også fint med sjansestatistikk på Biltyveri. Og med min skjerm iallefall, så blir rød tekst på svart bakgrunn litt irriterende over tid
Kevin1337 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Skrevet 27. juni 2009 Ja vet det med teksten xD har du noen forslag til farger? Biltyveri blir etterhvert slik som krim, at du må jobbe opp %...
suzpaz Skrevet 27. juni 2009 Skrevet 27. juni 2009 (endret) Nja, kan aldri gå galt med hvitt. Evt lage flere temaer man kan velge selv. Også fint om man kan få vite hvor mye en bil er verdt før man trykker selg Også når man starter en bilrace utfordring får man denne feilmeldingen: Fatal error: Call to a member function qs() on a non-object in C:\premium\scandimafia.com\public_html\filer\bilrace.php on line 162 Og jeg har nå 110% elns på å stjele en veske. Og antiboten bør ha en "returnto" funksjon, eller fullføre handlingen du gjorde iallefall. Så om du får den etter å ha trykket på "kriminalitet" fra hovedsiden, fortsetter den til hovedsiden etter du ahr trykket på antibot, og ikke tilbake til hovedsiden. Og aldri si hvor gammel du er Uansett hvor flink du er vil det få folk til å tvile. Endret 27. juni 2009 av suzpaz
Kevin1337 Skrevet 27. juni 2009 Forfatter Skrevet 27. juni 2009 Lar den fargen være der til et annet tema er klart;) Erroren skal være fikset nå, jobber nå med at en kan se hvor mye bilen er verdt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå