Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva som gjør at man vil ha mindre og meir sex?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Hvilket forhold man har til sex

* Hvor godt man nyter det

* Partnerens dyktighet i senga

* Variasjon og merlyst

 

 

Og en veldig viktig ting: Press! Begynner man å klage over liten sex føler folk presset og dermed skyver seksuelle tanker fra seg. Og hver gang du nevner det påvirkes dem av presset og tenker på følelsen dem får når partneren blir klagete, skuffet, etc.

 

Humør man har også, en som er positiv vil være mer åpne for seksuelle tanker enn noen som er negativ, siden dem er mer mottakelige for ting som spiller seksuellt inn på underbevisstheten

 

Og i tillegg til det igjen som i det meste annet: gener, oppvekst og miljø

Lenke til kommentar
Er også verdt å nevne at vi tilpasser oss. Dess mer sex vi får på en regelmessig basis, dess mer vil vi ha. Og selvfølgelig motsatt...

Det er dessverre bare bullshit. Sexlysten minker ikke av mindre sex. Er bare frustrasjonen som øker.

Sexlysten til damer er avhengig av hvor single de er. Jo fastere forhold, desto mindre sexlyst, og litt inn i ekteskapet forsvinner den helt.

Lenke til kommentar
Det er dessverre bare bullshit. Sexlysten minker ikke av mindre sex. Er bare frustrasjonen som øker.

Sexlysten til damer er avhengig av hvor single de er. Jo fastere forhold, desto mindre sexlyst, og litt inn i ekteskapet forsvinner den helt.

Så sikker du var, da. Ikke skjær alle kvinner over en kam.

 

Tror faktorene Demantios nevner er viktige, og da spesielt press-delen.

Endret av Right
Lenke til kommentar

Fort gjort å gjøre det når man begynner å bli bitter. Jeg er ikke den eneste med den erfaringen heller, det er vel et velkjent faktum. Eller heller kanskje en stående spøk, selv om den ikke er morsom. Presse henne gjør jeg ikke, men hun vet jo at vi har for lite sex og at det sliter på forholdet, og hun er jo ikke dum. Det presset er det ikke noe jeg kan gjøre noe med. Har helt sluttet å ta initiativet nå, kanskje det hjelper henne litt. Meg hjelper det ikke, sexen uteblir uansett. Hun er tydeligvis fornøyd så lenge vi later som om manglende sex ikke er noe stort problem, selv om begge vet godt at det er det, så da får vi se hvor lang tid det tar før en av oss er lei av å ha et skuespill istedenfor et forhold.

 

Sexlyst er ihvertfall avhengig av et komplekst samspill mellom psykiske og fysiske ting,og hadde noen virkelig visst hvordan man kunne gjøre noe med dette enkelt, hadde personen vært mangemilliardær. Og med det takker jeg for meg i denne tråden og finner et annet sted å være bitter og grinete.

Lenke til kommentar
Er også verdt å nevne at vi tilpasser oss. Dess mer sex vi får på en regelmessig basis, dess mer vil vi ha. Og selvfølgelig motsatt...

Det er dessverre bare bullshit. Sexlysten minker ikke av mindre sex. Er bare frustrasjonen som øker.

Sexlysten til damer er avhengig av hvor single de er. Jo fastere forhold, desto mindre sexlyst, og litt inn i ekteskapet forsvinner den helt.

Nå har ikke jeg vært gift, men jeg merket selv at min eks fikk mer lyst på sex, dess oftere vi hadde sex (og jeg hadde faktisk ikke lyst på sex en periode, og det tærte på - kan man si).

 

Nå som jeg er singel igjen, har sexlysten dabbet av. Gikk fra sex minst to ganger om dagen, til ikke noe som helst om man ikke jakter. Og som en naturlig reaksjon, har sexlysten min gått ned...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...