andy310 Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 hvordan er det i mysen? er det mye lande vei der? (jeg kaller IKKE en motor vei som går rett frem for landevei) men tynne veier der som 60 sonen blir strøket så blir det 80Km/t. det sliter jeg med å kjøre fort på steder jeg ikke kjenner, da sa kjøre læreren min at jeg kjørte for sakte. skal kjøre opp om 4 uker.
MusiQ Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 hvordan er det i mysen? er det mye lande vei der? (jeg kaller IKKE en motor vei som går rett frem for landevei) men tynne veier der som 60 sonen blir strøket så blir det 80Km/t. det sliter jeg med å kjøre fort på steder jeg ikke kjenner, da sa kjøre læreren min at jeg kjørte for sakte. skal kjøre opp om 4 uker. Digg å kjøre der. Moped eller lett?
andy310 Skrevet 1. juli 2009 Forfatter Skrevet 1. juli 2009 hvordan er det i mysen? er det mye lande vei der? (jeg kaller IKKE en motor vei som går rett frem for landevei) men tynne veier der som 60 sonen blir strøket så blir det 80Km/t. det sliter jeg med å kjøre fort på steder jeg ikke kjenner, da sa kjøre læreren min at jeg kjørte for sakte. skal kjøre opp om 4 uker. Digg å kjøre der. Moped eller lett? lett, liker ikke å kjøre fort der det er dårlig sikt/ svingete, og hvis jeg ikke "kjenner" veien.
MusiQ Skrevet 1. juli 2009 Skrevet 1. juli 2009 hvordan er det i mysen? er det mye lande vei der? (jeg kaller IKKE en motor vei som går rett frem for landevei) men tynne veier der som 60 sonen blir strøket så blir det 80Km/t. det sliter jeg med å kjøre fort på steder jeg ikke kjenner, da sa kjøre læreren min at jeg kjørte for sakte. skal kjøre opp om 4 uker. Digg å kjøre der. Moped eller lett? lett, liker ikke å kjøre fort der det er dårlig sikt/ svingete, og hvis jeg ikke "kjenner" veien. Hehe, skjønner.
andy310 Skrevet 4. juli 2009 Forfatter Skrevet 4. juli 2009 saa er det lett? er det no serlig svingete? hvor stort er "by omraadet"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå