henvat04 Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Fikkk utdelt vitnemålet i går, karakterene var nok så bra, men jeg strøk i et fag(en 1-er altså)!! så da fikk jeg et kompetansebevis for i staden enn et vitnemål . Går det an at jeg melder meg opp til privatisteksamen neste år, for så få bestått eller en bedre karakter?? eller var det ikke sånn at man måtte ha bestått i det aktuelle faget for å ta eksamen?? Eller må jeg fysisk møte opp på skolen for å "fullføre" faget?? Det hadde vært litt kjipt viss jeg måtte møte opp på skolen for å ta faget, siden jeg har fått meg en selgerjobb på forhånd vil jeg takke for alle svar :!: Beklager viss det ble litt upresist eller noe sånn( har vært på fest og kom igjen nå)
mosleth Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 Du tar opp eksamen i faget som privatist, og om du består eksamenen vil du få eit fullverdig vitnemål. Om det var eit valfag du strauk i (altså ikkje eit obligatorisk, som historie/religion/etc), kan du alternativt ta opp eit anna, tilsvarande fag for å erstatte strykkarakteren.
henvat04 Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Skrevet 23. juni 2009 Du tar opp eksamen i faget som privatist, og om du består eksamenen vil du få eit fullverdig vitnemål. Om det var eit valfag du strauk i (altså ikkje eit obligatorisk, som historie/religion/etc), kan du alternativt ta opp eit anna, tilsvarande fag for å erstatte strykkarakteren. TAKK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå