ntec Skrevet 22. juni 2009 Skrevet 22. juni 2009 Hei, jeg er på utkikk etter et php-skript som kan forhåndsvise og la meg redigere .doc .xls og/eller .odt-filer via webbrowseren. tanken er at jeg har filene lagret i en mappe på webområdet, og ha en word-lignende editor som lar meg redigere nevnte filer via webbrowser. samtidlig så må filene lagres i samme format, for muligheten å kunne laste ned filene fra webområdet og brukes i word. Noen gode forslag på løsning?
ntec Skrevet 23. juni 2009 Forfatter Skrevet 23. juni 2009 filene skal kjøres via et eget websystem, intranett. det jeg trenger er enkelt: - doc-to-html for å vise dokumentene - editor for å endre MS Word-dokumentene (som ligger på egen server)
funkyboy Skrevet 23. juni 2009 Skrevet 23. juni 2009 filene skal kjøres via et eget websystem, intranett. det jeg trenger er enkelt: - doc-to-html for å vise dokumentene - editor for å endre MS Word-dokumentene (som ligger på egen server) Ouch. Jeg ville absolutt tenkt alternativt på denne, da det du ønsker er utrolig komplisert å få til, uansett hvilket script du velger å benytte. Dette da flere av disse formatene er svært kompliserte og i stor grad ulogiske. Ønsker du å lage et sammensurium av komplikasjoner, krasj og feilmeldinger, kjør på. Eller lag en redigerbar online versjon basert på data som genererer dokumenter i disse formatene. Ellers er det eneste gode alternativet å gå for (som Kagee sier) Google Docs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå