Gå til innhold

Har dem snus i Amerika?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, kanskje er eg på ville veier, men selger de egentlig snus i amerika?? er det bare noen sjeldne butikker som har det eller er det i dagligvare butikker? Jeg skal nemmelig reise til amerika i sommer og være der i 1 hel måned ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snus er vel et veldig Nordisk fenomen, men du finner nok tyggetobakk borte i sambandsstatene.

ikke det samme men om du er nikotin-narkis så er det vel en løsning. :)

Skrevet
Snus er vel et veldig Nordisk fenomen, men du finner nok tyggetobakk borte i sambandsstatene.

ikke det samme men om du er nikotin-narkis så er det vel en løsning. :)

tyggetobakk smaker fittesaft :p

Skrevet

du trenger postnummeret til der du skal være

gå på generalsnus.no , velg region nord amerika og tast in postnummer, voila kommer de nærmeste tobakk butikkene som fører general opp ;)

Skrevet
Etter det jeg vet er grensa 16 år i Nederland, og i Sverige må du bare ha vært heldig. Det betyr ikke at du kommer til å være heldig i USA.

'

hehe, det er sant, men får no håpe at en eller annen idiot lar meg kjøpe hehe ;)

Skrevet
Er vel helst du som er idioten, som absolutt skal kjøpe

har aldri sagdt at jeg absolut skal kjøpe ;) bare lurte på om de slogte det der.. fetteren min kjøper det til meg

;)

Skrevet
du trenger postnummeret til der du skal være

gå på generalsnus.no , velg region nord amerika og tast in postnummer, voila kommer de nærmeste tobakk butikkene som fører general opp ;)

hei, jeg skal egentlig reise overalt :p derfor bor jeg kun på hotel eller i bobil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...