Gå til innhold

Hårklipp! Hva synes dere?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om denne?

Det der er Ronaldo sveis, og fåtallet kler den... Men hva slags gel/Voks, bruker man til den sveisen??

 

EDIT: Men jeg syns den er ganske fet, men den kunne vært litt annerledes i lengde og sånt...

 

Renati funker fjell tror jeg... Har litt annen ansiktsform en han figuren da.. Litt smalere og lengre ansikt

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Personlig synes jeg den er dritstygg :nei:

 

Er spesielt harry med de stripene på siden, og liker ikke at det er så langt bak i nakken, men det er de stripene som gjør den så ekstra stygg

 

lol, skal ikke ha stripene... Bare hovedskissen; Kort på sidene, og litt lengre oppå og bak, ikke no macgyver hockey

Lenke til kommentar
Om denne?

Det der er Ronaldo sveis, og fåtallet kler den... Men hva slags gel/Voks, bruker man til den sveisen??

 

EDIT: Men jeg syns den er ganske fet, men den kunne vært litt annerledes i lengde og sånt...

 

Renati funker fjell tror jeg... Har litt annen ansiktsform en han figuren da.. Litt smalere og lengre ansikt

Hvilken renati da? :p For man trenger jo en med shining/wet effect på, hvertfall jeg hadde trengt det...

 

Liker denne forsåvidt bedre, den er litt lengre på sidene, og kortere bak, men samme greia :D

http://www.soccerbyives.net/soccer_by_ives..._ronaldo_ap.jpg

Endret av The Fox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...