Gå til innhold

Hårklipp! Hva synes dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om denne?

Det der er Ronaldo sveis, og fåtallet kler den... Men hva slags gel/Voks, bruker man til den sveisen??

EDIT: Men jeg syns den er ganske fet, men den kunne vært litt annerledes i lengde og sånt...

Renati funker fjell tror jeg... Har litt annen ansiktsform en han figuren da.. Litt smalere og lengre ansikt

Endret av jj_89
Personlig synes jeg den er dritstygg :nei:

Er spesielt harry med de stripene på siden, og liker ikke at det er så langt bak i nakken, men det er de stripene som gjør den så ekstra stygg

lol, skal ikke ha stripene... Bare hovedskissen; Kort på sidene, og litt lengre oppå og bak, ikke no macgyver hockey

Om denne?

Det der er Ronaldo sveis, og fåtallet kler den... Men hva slags gel/Voks, bruker man til den sveisen??

EDIT: Men jeg syns den er ganske fet, men den kunne vært litt annerledes i lengde og sånt...

Renati funker fjell tror jeg... Har litt annen ansiktsform en han figuren da.. Litt smalere og lengre ansikt

Hvilken renati da? :p For man trenger jo en med shining/wet effect på, hvertfall jeg hadde trengt det...

Liker denne forsåvidt bedre, den er litt lengre på sidene, og kortere bak, men samme greia :D

http://www.soccerbyives.net/soccer_by_ives..._ronaldo_ap.jpg

Endret av The Fox

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...