Or|0N Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg har et problem med at jeg får blåskjermer i hytt og gevær (under WindowsXP-installasjon, ved vanlig bruk ++) får feilmelding som sier 0x0000007F, og dette skulle bety at systemet er for varmt. Når jeg sjhekker i BIOS ligger en på 58-59 grader, og sjøl om det er en del skulle igrunnen ikke systemet henge seg av den grunn! Noen som veit om et bra verktøy for å overvåke temperaturer og viftehastigheter? Send det gjerne som vedlegg til [email protected] (størrelse er ikke no problem, jeg har 134Mbit linje 8) )
XzysteRr Skrevet 8. mai 2003 Skrevet 8. mai 2003 Jeg har et problem med at jeg får blåskjermer i hytt og gevær (under WindowsXP-installasjon, ved vanlig bruk ++) får feilmelding som sier 0x0000007F, og dette skulle bety at systemet er for varmt. Når jeg sjhekker i BIOS ligger en på 58-59 grader, og sjøl om det er en del skulle igrunnen ikke systemet henge seg av den grunn! Noen som veit om et bra verktøy for å overvåke temperaturer og viftehastigheter? Send det gjerne som vedlegg til [email protected] (størrelse er ikke no problem, jeg har 134Mbit linje 8) ) MSI har et eget program som leser dataene av hovedkortet. Det har også alarmfunksjoner for for høy temp og lav viftehastighet. Programmet han du finne på denne adressen: http://www.msi.com.tw/program/support/soft...pt_swr_list.php Prog heter MSI PC Alert 4. Du kan velge max temp og min vifte hastighet før alarm selv.. Fungerer greit...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå