Gå til innhold

Temperaturovervåkning på MSI K7T266-RU v2. (VIA KT266A)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et problem med at jeg får blåskjermer i hytt og gevær (under WindowsXP-installasjon, ved vanlig bruk ++)

får feilmelding som sier 0x0000007F, og dette skulle bety at systemet er for varmt. Når jeg sjhekker i BIOS ligger en på 58-59 grader, og sjøl om det er en del skulle igrunnen ikke systemet henge seg av den grunn!

Noen som veit om et bra verktøy for å overvåke temperaturer og viftehastigheter? Send det gjerne som vedlegg til [email protected] (størrelse er ikke no problem, jeg har 134Mbit linje 8) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har et problem med at jeg får blåskjermer i hytt og gevær (under WindowsXP-installasjon, ved vanlig bruk ++)

får feilmelding som sier 0x0000007F, og dette skulle bety at systemet er for varmt. Når jeg sjhekker i BIOS ligger en på 58-59 grader, og sjøl om det er en del skulle igrunnen ikke systemet henge seg av den grunn!

Noen som veit om et bra verktøy for å overvåke temperaturer og viftehastigheter? Send det gjerne som vedlegg til [email protected] (størrelse er ikke no problem, jeg har 134Mbit linje 8) )

MSI har et eget program som leser dataene av hovedkortet. Det har også alarmfunksjoner for for høy temp og lav viftehastighet.

Programmet han du finne på denne adressen:

http://www.msi.com.tw/program/support/soft...pt_swr_list.php

Prog heter MSI PC Alert 4.

Du kan velge max temp og min vifte hastighet før alarm selv.. Fungerer greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...