Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe brukt lett-motorsykkel.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har tenkt å kjøpe en lett mc (125) som er brukt, får vel ikke noe nytt for 20.000 som jeg syntes er max pris.

Aprilia RS serien er drit kul syns jeg. Men en slik en til rundt 20.000 på finn er det noe som er "ødelagt"? Eller holder det 2-3 år?

Bare å sende linker til lett-mc, greit den koster 22.000 men max er 20.000, skjønner? :p

 

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vell ingen aprilia forhandlere i Norge lenger om du skal ha splitter ny, og aprilia vil bli vanskelig og få sent på verksted også siden det ikke er noen aprilia forhandlere :) Og andre forhandlere tar ikke imot Aprilia, veldig få tilfelle har jeg hørt :)

Lenke til kommentar
Er vell ingen aprilia forhandlere i Norge lenger om du skal ha splitter ny, og aprilia vil bli vanskelig og få sent på verksted også siden det ikke er noen aprilia forhandlere :) Og andre forhandlere tar ikke imot Aprilia, veldig få tilfelle har jeg hørt :)

Her har du et prakteksemplar på en fyr som ikke har fulgt med i lett-mc-bransjen siden februar. Aprilia har fått nye forhandlere og verksteder er det mange av!

Lenke til kommentar

Rundt 60 000 nye i dag.

 

Tar du vare på sykkelen, bruker god olje og passer på vedlikehold så holder RS-en like godt som en NSR. MEN pga RS-en er sprekere enn NSR krever den altså mer vedlikehold. Mange ungdommer driter i å bytte stempel på 16000 km, samtidig som de gir bånn gass på kald motor. DA kan det hende NSR har bedre kvalitet, men fortsatt går den mye dårligere uplombert, så om du skal trimme er RS-en å foretrekke.

Lenke til kommentar
Rundt 60 000 nye i dag.

 

Tar du vare på sykkelen, bruker god olje og passer på vedlikehold så holder RS-en like godt som en NSR. MEN pga RS-en er sprekere enn NSR krever den altså mer vedlikehold. Mange ungdommer driter i å bytte stempel på 16000 km, samtidig som de gir bånn gass på kald motor. DA kan det hende NSR har bedre kvalitet, men fortsatt går den mye dårligere uplombert, så om du skal trimme er RS-en å foretrekke.

Tenker å kjøpe en brukt rs hvor plomben er tatt ut! Jeg er en som liker å stelle og vedlikeholde ting, elsker at det ser bra ut ! Så det er nok ikke noe problem. ;)

 

EDIT: Hvor fort går det med plomb?

Endret av vista223
Lenke til kommentar
Ca 130 originalt (Bike testa 06-modellen til ca 140 tror jeg), men akselerasjonen er elendig! MYE morsommere å kjøre uplombert. Du må ikke nødvendigvis ligge i 170 hele tida bare fordi sykkelen klarer det. Akselerasjon er det som er morsomt. :)

Den akser mye bedre uten plomb? (Ulovlig?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...